نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رایتل

پروتکل ديگري که براي انتقال اطلاعات به صورت امن بر روي شبکه جهاني وب وجود دارد ، پروتکل اي است به نام Secure HTTP يا S-HTTP ، در حاليکه SSL يک ارتباط امن ميان Client و Server ايجاد مي کند تا هر اطلاعاتي که بر روي آن منتقل مي شود امن باشد ، S-HTTP براي اين طراحي شده است تا طبق آن پيام هاي منفرد به طور امن منتقل شوند .بنابراين اين دو تکنولوژي قبل از آنکه دو تکنولوژي رقيب باشند بانک ملی ،]1[ دو تکنولوژي مکمل هستند. هر دو ي اين پروتکل ها به عنوان استاندارد از سوي IETF پذيرفته شده اند.”


سوال دیگرم اینه که آیا بانک ملی نصب مودم باید و حتما توسط متخصص باشه یا اینکه میشه خودمان هم نصبش کنیم؟!

اين درست است كه هدف بيشتر حملات كامپيوتر هايي است كه سيستم بانک ملی عامل ويندوز شركت مايكروسافت روي آنها نصب شده است، اما حملاتي كه عليه سيستم عامل هاي مكينتاش و لينوكس صورت مي گيرند كم نيستند. بعضي از متخصصين پيش بيني مي كنند. كه مشكل ويروس ها در سيستم عامل هاي مكينتاش از اين هم بدتر شود، چون سيستم عامل X مكينتاش از نسخه اي از يونيكس استفاده مي كند. و هر چند اين سيستم عامل هم ابزار هاي امنيتي خود را دارد ولي نفوذ به آن غير ممكن نيست.
4- ارائه خدمت بانک ملی به دفاتر ثبت گواهي ديجيتال (RA) و دفاتر خدمات گواهي ديجيتال در سراسر کشور .

بانک ملی
۲۵ منوی بانک ملی اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#


تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه بانک ملی و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
فرشته کرم ها، کرم هایی بانک ملی با اهداف خوب
SSL "پروتکل اي بانک ملی است که توسط شرکت Netscape و براي رد و بدل کردن سند هاي خصوصي از طريق اينترنت توسعه يافته است. يک کليد خصوصي براي به رمز در آوردن اطلاعاتي که بر روي يک ارتباط منتقل مي شوند استفاده مي نمايد. هر دو مرورگرInternet Explorer و Netscape Navigator { و امروزه تمام مرورگر هاي مدرن } اين پروتکل پشتيباني مي نمايند. همچنين بسياري از وب سايت ها براي فراهم کردن بستري مناسب جهت حفظ کردن اطلاعات محرمانه کاربران (مانند شماره کارت اعتباري) از اين پروتکل استفاده مي نمايند. طبق آنچه در استاندارد آمده است ، URL هايي که نياز به يک ارتباط از نوع SSL دارند با https: به جاي http: شروع مي شوند.
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی بانک ملی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.
روش سوم: بانک ملی همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید. تجربه اي فراتر از تلفن همراه!در عصر حاضر و با پيشرفت فناوري، مفهوم شبكه تلفن همراه در زمينه هاي تازه اي همچون سرگرمي، اطلاع رساني، آموزش و توسعه فرهنگي مطرح شده است. با ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها يك وسیله مكالمه و يا ارسال پیام كوتاه نیست. با استفاد از ویترین،اطلاعات و سرگرمی همیشه و به سادگي در دسترس شماست. شما می توانید با مراجعه به محصولات متنوع آن را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهید و يا از خدمات ويژه موجود در آن استفاده كنيد.
بانک ملی
برخي انواع پراکسي بانک ملی
بانک ملی تشخيص هويت از طريق امضاي ديجيتالي :
وایمکس ایرانسل یعنی:تجربه ی سرعتی بسیار پایینتر از مقدار قراردادقطعی های فوق العاده زیاد و طولانی. حتی 9 روز کامل در ماه هم تجربه کردیم.پشتیبانی = 0 عدم احترام به مشتری به علت بی رقیب بودن در بازار و احساس قلدری کردن (به ما گفتن: نمیخوای میتونی لغو قرارداد کنی!)اعصاب خوردی، اتلاف وقت و بانک ملی هزینه و دردسر های خیلی زیاددر یک کلام بدترین سرویس خدمات اینترنت در ایران = وایمکس ایرانسلمن قبل خريد وايمكس اينجا اومدم و تموم اين پاسخ ها رو خوندم طوري بود كه از نت سير كردن ادمو.
سلام به همه دوستان. من خودم 512 مبین نت رو دارم واقعا راضیم هفته گذشته دو سه روز قطعی داشت ولی الان واقعا عالیه اون قطعی هم برای ارتقای سرعتش بود به همه دوستان پیشنهاد می کنم مبین نت رو امتحان کنن پشیمون نمی شنبه نظر من پشتیبانی ایرانسل بهتر از مبین نت ولی در سرعت ودانلود حرف اول مبین نت می زند من یک ماه خریدم مبین نت با سرعت1024با دانلود 25GB توین چند وقته من قطعی موقعهخرابی هوا ذاشتم ولی تو دانلود کردن وبالا اوردن نسبت ایرانسل که دوستام داشتند بهتر ومن راضیم من که بانک ملی وایمکس ندارم.یه ADSL 512 که جهش خیلی خوبی هم داره. تا 3.6mbpsیعنی بیشتر وقتا من با سرعت حدودی 300KB/S دانلود دارم. جالبه که سرعت آپلودم هم تا 2mbps بالا میره. ولی پینگ.....

در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و بانک ملی یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
نقش آن در بحران بانک ملی مالی اخیر»
اجزای محصول: این سیستم دارای پنج بانک ملی بخش اصلی می باشد:

تخفیف گروهی: بانک ملی ۱۵% تخفیف مکالمه داخل شبکه برای ۵ تا ۲۰ شماره
۱۳ منوی سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴# بانک ملی
بانک ملی
پهنای باند (کیلوبیت بر ثانیه) حجم اولیه بانک ملی (گیگابایت) شارژ ماهانه (ریال)
••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند بانک ملی شد.
دکتر بانک ملی اکرمي‌فرد:

نام طرح تخفیف ویژه کارت شارژ بانک ملی همراه اول 1000 تومانی


همچنین می توانید با مراجعه به یکی از توزیع کنندگان مجازایرانسل، فهرست ویژه خود را ایجاد کرده و شماره های موردنظرتان را در آن ثبت کنید.تعرفه های این سرویس:برای هریک از شماره هایی که در «فهرست طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.به هنگام استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در «فهرست طلایی» مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه بانک ملی تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.
3. ویژگی‌های اقتصادی قیمت بازار و ارزش منصفانه: بانک ملی


- بانک ملی شنود
سّف اظ ايي گعاضش ضطح تٍ غَيف سيستن كتاترا هي تاضس . ت بانک ملی حً يَ ك ضوا زضجطياى
ساختار بانک ملی فایل
1-3 بانک ملی معرفي و اصطلاحات
ویژگی فیزیکی و ظاهریوزن، اندازه و فرم از ویژگی‌های فیزیکی یک تلفن هوشمند است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. این که تلفن‌ چگونه در دستتان قرار می‌گیرد و استفاده از آن بخصوص هنگام نوشتن متن راحت باشد، بانک ملی نکته بسیار مهمی است. برخی از این تلفن‌ها دارای صفحه کلیدهای کشویی و برخی دارای صفحه‌کلید‌های لمسی است؛ دقت داشته باشید هنگام نوشتن با کدام راحت‌تر کار می‌کنید. شاید وزن یک گوشی تلفن همراه در مقایسه با دیگر گجت‌ها ناچیز باشد، اما از آنجا که این وسیله همواره همراه شماست، وزن هر چه کم باشد، به نفع شما خواهد بود.
4- بانک ملی دکمه مربع #را فشار دهید.
تازه فقط گفتم وارد اینترنت بشی و بگردی میشه این قدر وای به حالی که بخوای دانلود کنی بانک ملی
بانک ملی


ساذتاض زاز بانک ملی :ُ كاضتطاى ػض .
11 مرداد 1391 بانک ملی
بانک ملی
راه دوم: کد زیر را بانک ملی به شماره ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد:
• برداشتن کوکي ها: پراکسي HTTP مي تواند جلوي ورود تمام کوکي ها را بگيرد تا اطلاعات خصوصي شبکه بانک ملی شما را حفظ کند.
بانک ملی
۱۸ شارژ شگفت بانک ملی انگیز *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی#
نحوه ايجاد و استفاده از کليد ها..................................................................12 بانک ملی

شروع انتشار از فیلیپین بود و پس از مدت بسیار کوتاهی در سطح جهان پراکنده شد. این کرم برای پراکنده شدن فاکتورهای موثر زیادی داشت. زمانی که کرم بانک ملی اجرا می شد و کامپیوتری را آلوده می کرد، با نام ایمیل قربانی، یک کپی از خود را برای دیگر افرادی که در لیست ایمیل آن فرد بودند، می فرستاد. دیگران به خیال اینکه ایمیلی از دوست یا همکار خود دریافت کرده و از امنیت آن مطمئن هستند، آن را باز کرده و آلوده می شدند. این کرم ضررهای مالی فراوانی به بار آورد. بسیاری از فایل ها را در کامپیوترها و سرورهای آلوده شده پاک و خودش را – با نام آن‌ها و به جای آنها – جایگزین کرد. به این ترتیب زمانی که کاربر روی برنامه ای که کرم خودش را جای آن برنامه جایگزین کرده بود کلیک می کرد، برنامه کرم اجرا می شد و بیشتر گسترش می یافت.
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را بانک ملی برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید
بعضی از ابزارهایی که کارآگاهان رایانه بانک ملی ای از آنها سود می برند عبارتند از،
بر حسب نوع بانک ملی استفاده از گواهينامه ديجيتالي، چند نمونه مختلف از آن موجود مي باشد.
1- پیام کوتاه (SMS) مشتركين مي توانند جهت دريافت كدهاي چند آهنگ پر متقاضي سرويس آواي انتظار یک پيام كوتاه بدون متن به شماره 8989 ارسال نمايند.مشترکین به منظور خرید آهنگ می بانک ملی توانند " کد آهنگ " مورد نظر را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمايند.برای مثال: ارسال کد آهنگ "20069 " به شماره 8989

وبگردی امن با فایر بانک ملی فاکس

Motorolaمسیر زیر رو دنبال کنید : بانک ملی
SUPERAntiSpyware پرتابل، نابودگر جاسوس بانک ملی افزارها
کرم کامپیوتری چیست و چگونه بانک ملی به کامپیوتر آسیب می زند؟

بانک ملی

عزيزم كلاً اينجا ايران مي دونيد از لحاظ سطح بيت ريت و سرعت ما چندم دنيائيو مسئولين كه مي گن ما با افتخار يك پله پيشرفت كرديم و توي اين چند ساله يكي به آخره دنيا شديم.والا چي بگم... بانک ملی
در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبودهای عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به بانک ملی سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.
10- بانک ملی HTC 8x


افسانه سوم: براي اينكه كامپيوترم ويروسي نشود فايل هاي الصاق شده ( attached ) در ايميل هاي مشكوك را باز نمي بانک ملی كنم.
سرویس حجمی وایمکس داتک تلکام- بانک ملی ویژه کاربران کم مصرف
• محتوایی كه برای ارتكاب جرایم رایانه ای و سایر جرایم بكار می رودانتشار یا توزیع و در دسترس بانک ملی قرار دادن یا معامله داده ها یا نرم افزارهای كه صرفاً برای ارتكاب جرایم رایانه ای به كار می رود(ماده 25 قانون جرایم رایانه ای) فروش، انتشار یا دردسترس قرار دادن غیر مجاز گذر واژه ها و داده هایی كه امكان دسترسی غیر مجاز به داده ها با سامانه های رایانه ای یا مخابراتی دولتی یا عمومی را فراهم می كند( ماده 25 قانون جرایم رایانه ای) انتشار یا در دسترس قراردادن محتویات آموزش دسترسی غیر مجاز، شنود غیر مجاز، جاسوسی رایانه ای، تحریف و اخلال در داده ها یا سیستم های رایانه ای و مخابراتی.( ماده 25 قانون جرایم رایانه ای) آموزش و تسهیل سایر جرایم رایانه ای( ماده 21 قانون جرایم رایانه ای)
انتقال شارژ سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ بانک ملی دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:


7- دکمه CALL یا OK یا Send را بانک ملی فشار دهید
در دنياي امنيت شبکه، افراد از عبارت «پراکسي» براي خيلي چيزها استفاده مي کنند. اما بانک ملی عموماً، پراکسي ابزار است که بسته هاي ديتاي اينترنتي را در مسير دريافت مي کند، آن ديتا را مي سنجد و عملياتي براي سيستم مقصد آن ديتا انجام مي دهد. در اينجا از پراکسي به معني پروسه اي ياد مي شود که در راه ترافيک شبکه اي قبل از اينکه به شبکه وارد يا از آن خارج شود، قرار مي گيرد و آن را مي سنجد تا ببيند با سياست هاي امنيتي شما مطابقت دارد و سپس مشخص مي کند که آيا به آن اجازه عبور از فايروال را بدهد يا خير. بسته هاي مورد قبول به سرور مورد نظر ارسال و بسته هاي ردشده دور ريخته مي شوند.
حذف از "فهرست بانک ملی طلایی" رایگان
تمذيذ بانک ملی عضىیت
ببینید من بانک ملی تجربخ جفتشون رو در حدود 7-8 ماه داشتو و دارم.
مقدمه بانک ملی
بانک ملی
هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بعضی از آنها فقط به نوشتن نام خود به عنوان هکرِ نرم افزار و کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر در نسخه کرک شده یک بدافزار قرار می دهند تا اطلاعاتی را (مثلا رمزعبور حساب بانکی) بانک ملی از کاربران بدست بیاورند و آن را به پول تبدیل کنند.
قبل از آشنائي با نحوه عملکرد يک امضاي بانک ملی ديجيتال ، لازم است در ابتدا با برخي اصطلاحات مرتبط با اين موضوع بيشتر آشنا شويم :
بانک ملی



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
کلمه عبور (رمز اینترنتی یا رمز دوم):رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می خرید شارژ همراه اول بانک صادرات گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید: 1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید. 2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و درخواست رمز اینترنتی نمایید. . کد سه رقمی کارت (ccv2) : کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 4 رقمی است که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید.
برای خرید خرید شارژ همراه اول بانک صادرات روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید
بچه ها در کل جفتشون سر و ته یکین! فقط.. هر کدوم 2-3 تا مزیت به اون داره که در آخر باز هم هرکی ببیهنه که این مزیت ها بیشتر به کارش بیاد همونو انتخاب میکنه.ایرانسل: 1- پوشش عالی تو بیشتر مناطق تهرون، شهرستانای تحت پوشسارزانتر بودن مودم و تعرفه هاپشتیبانی و نصب عای و سریع ( خیلی مهمه!!! خرید شارژ همراه اول بانک صادرات )مبین :سرعت بیشتر تو دانلود به خاطر شیر 4-1 ) تو ایرانسل 8-1 !!!!!! )پوشش توی بیشتر مناطق ایران ( واسه مسافرت )دانلود رایگان نصفه شبا ( که اونم میگن زیاد سرعت نداره و بیشتر با 20-30 دانلود میکنه )اینا تجربه 6-7 ماهه منه برو بچ.. به نظر من و همکارام بیشتر ایرانسل به کار می آد . موفق باشید.باسلام من به تازکی یک دستگاه مبینت خریداری کردهام ولی در محله مامیدان بسیج مسعودیه ما آنتن نمیده ولی ایرانسل که داشتم خوب آنتن میداد بکید چکار کنم
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات

• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ، تحت نظر گرفتن دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت خرید شارژ همراه اول بانک صادرات می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور، اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد خرید شارژ همراه اول بانک صادرات و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.
* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید. به عنوان مثال برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره اعتبار خرید شارژ همراه اول بانک صادرات آنها هنوز باقیست.
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خرید شارژ خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات خرید شارژشرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کا خرید شارژرت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق ازطریق شرک خرید شارژت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.یم کارتهای شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس خرید شارژ، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچگونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ماعی، اقتصادی، ورزشی و ... خرید شارژ همراه اول بانک صادرات نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از خرید شارژ طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.

شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز خرید شارژ همراه اول بانک صادرات ایرانسل.
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات


• قرعه‌کشی‌ها خرید شارژ همراه اول بانک صادرات

نکات مهم:بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!ایرانسل برای هر بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم می‌کند.اطلاعات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت ایرانسل بخوانید.راهنمای خرید اینترنتی شارژارسال شده در توسط

آدم بره از بیرون خرید شارژ همراه اول بانک صادرات بخره بهتره حالا هر چی باشه فیلم برنامه ...
مشترکین گرامی،شبکه خرید شارژ همراه اول بانک صادرات GPRS ایرانسل از روز شنبه 5 اسفند 85 رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است. ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکیــن ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری این اطلاعات را دریافت نمایید.
برای شبکه های کامپیوتری خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
با توجه به رشد روز افزون کاربران سایبری و عدم شناسایی کاربران در این فضا و همچنین خرید شارژ همراه اول بانک صادرات حرکت جهان به سمت استفاده فراگیر از تکنولوژی سایبر در کنار دیگر ویژگی¬های فضای سایبر، عملا زمینه تغییر رقابت¬های دو طرفه وحتی چند طرفه از زمین، هوا، دریا و حتی فضا، به سمت عرصه پنجم رقابت سوق پیدا می¬کند، لذا جنگ سایبری یا نبرد مجازی در این صورت اهمیت پیدا می¬کند.نمونه¬‌هایی از نگرانی و تلاش آمریکا برای بدست آوردن امنیت فضای سایبراگر چه ایالات متحده مبدع اولیه فضای اینترنت بوده است و هنوز جای این سوال باقی است که چرا ایالات متحده اقدام به گسترش اینترنت در عرصه جهانی کرده است، لکن با توجه به حجم گسترده داده در این فضا، به نظر می¬رسد ایالات متحده نیز یکی از طرف¬هایی باشد که در عرصه پنجم نبردها، ضربه پذیر و قابل نفوذ باشد و تا حدودی رصد و یا نظارت بر فضای سایبر از کنترل آمریکا خارج شده است.
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
بعضی مواقع اینکه بدانید ایمیل دریافت شده از کجا آمده است بسیار مهم است. این کار با بررسی سربرگ (header) ایمیل امکان پذیر است. سربرگ ایمیل دربردارنده آدرس IP کامپیوتر مبدا است و به کمک این آدرس IP خرید شارژ همراه اول بانک صادرات می توان آدرس واقعی را پیدا کرد یا به عبارت دیگر از روش ردیابی آدرس IP استفاده کرد. سربرگ ایمیل همینطور می تواند حاوی اطلاعات مهمی مانند سرور واقعی ایمیل یعنی جایی که ایمیل بوجود آمده است و تاریخ و زمان آن باشد.
در اين دسته از خدمات، انواع محتواي متني و چند رسانه‌اي مورد نياز با كمك بستر شبكه نسل سوم و با همكاري مجموعه‌هاي توليدكننده آن محتوا، در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت كه در خرید شارژ همراه اول بانک صادرات ادامه برخي از آنها معرفي شده‌اند:
CO-WSP Service خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبودهای خرید شارژ همراه اول بانک صادرات عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.
خرید اعتبار از طریق سیستم گویا (به زودی) در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورت حساب، سرویس جدیدی با نام «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورت حساب با استفاده از این سرویس، خرید شارژ همراه اول بانک صادرات کافیست با شماره گیری تلفن گویای ۷۱۷ به سامانه «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» متصل شوید و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.
12. عرضه تجاری آثار سمعی و بصری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( خرید شارژ همراه اول بانک صادرات ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند ) .
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
4-استفاده از نقص های نرم خرید شارژ همراه اول بانک صادرات افزارها ( تروجان از طریق ایرادهایی که در نرم افزارهایی مثل مرورگرهای اینترنتی، مدیا پلیرها و مسنجرها وجود دارد، به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند.)
oبرنامه اپلت Applet: اين برنامه بر روي سيم کارت نصب مي شود و در واقع نسخه متناظر از برنامه در اختيار کاربر است. اين برنامه بصورت آفلاين کار مي-کند وليکن براي به¬روز رساني آن از بستر اپراتور تلفن همراه مانند پيم کوتاه امن قابل استفاده مي باشد. o زير سيستم مدیریت کاربران Administration: این بخش وظیفه تعريف و به روز رساني وضعيت کاربر را دارد. بنابراين، نقطه شروع براي تعريف يک کاربر، براي استفاده از سرويس رمز يکبار مصرف اين زير سيستم مي باشد. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم بارگذاري اپلت Applet Loader: اين بخش مکان نصب و به روز رساني اپلت تحت سيم خرید شارژ همراه اول بانک صادرات کارت را فراهم می سازد. با توجه به اينکه اين سيستم تحت وب مي باشد

and.doxdesk يك سايت اينترنتي مي باشد كه به صورت online كامپيوتر خرید شارژ همراه اول بانک صادرات شما را كاوش مي كند.
نکات مهم از انتخاب سرویس های کم حجم به دلیل سرعت پایین تر خوداری نمایید و فقط سرویس های اعلام شده در تعرفه های موجود در سایت امپراطور را انتخاب نمایید. در صورتی که حجم شما زودتر از دوره به اتمام برسد می توانید حجم اضافه خریداری نمایید یا مجددا سرویس جدیدی با زمان دوره جدید خریداری نمایید در صورت خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به دوره بعد منتقل نمی شوددر صورتی که سرویس قبلی شما به اتمام نرسیده باشد سرویس خریداری شده تا پایان سرویس خرید شارژ همراه اول بانک صادرات قبلی رزرو می شود و پس از اتمام به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می نماید.در صورتی که اینترنت شما قطع شده است و برای خرید آن لاین نیاز به اینترنت دارید می توانید از شرکت 44872553 یا پشتیبانی 83852 در خواست اتصال موقت نمایید یا خارج از ساعت اداری با شماره 1471600-0936 تماس بگیرید. راهنمای پرداخت کارت های بانکی عضو شتابچنانچه آموزشی در نحوه پرداخت ندارید لطفا متن آموزشی زیر را به دقت مطالعه نمایید:همانطور که در شکل زیر آمده است، به منظور پرداخت آنلاین به اطلاعات زیر نیاز می باشد: .شماره کارت: کد 16 رقمی روی کارت بانکی شما شماره کارت شما می باشد
• توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ رکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
• خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلابا استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژگوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما خرید شارژ همراه اول بانک صادرات می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ.
5. خرید شارژ همراه اول بانک صادرات گلکسی اس 3 سامسونگ
گالری پردیس جهت ارائه‌ی محتوا به تلفن‌های همراه خرید شارژ همراه اول بانک صادرات راه اندازی شده است. شما حق دانلود محصولات این پورتال را از طریق غیر تلفن همراه نداشته و در صورت انجام اینکار پردیس مجاز به قطع خدمات دهی به شما و مسدود نمودن حساب کاربری شما می باشد. توجه داشته باشید که در بخش ارسال پیامک و پیامک چند رسانه‌ای، هزینه ی ارسال پیام‌ها به صورت آنلاین از حساب مشترکین اعتباری کم شده و به قبض ماهانه ی مشترکین ثابت افزوده خواهد شد. هرگونه اشکال در تحویل پیامک ارسال شده ارتباطی به پردیس نداشته و هزینه‌های پرداخت شده به هیچ عنوان به حساب مشترک عودت داده نخواهد شد.
چگونه مي توانيد از خرید شارژ همراه اول بانک صادرات اطلاعات خود حفاظت كنيد؟
••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند خرید شارژ همراه اول بانک صادرات شد.
• اطلاعات شخصي از قبيل آدرس يا شماره حساب بانكي يا شماره كارت اعتباري را در email ها وارد نكنيد يا آنها را در فيلدهاي خواسته شده در يك سايت غير ايمن وارد نكنيد بنابراين هميشه قبل از دادن اين اطلاعات مطمئن شويد در يك سايت ايمن هستيد و بعد شماره كارت اعتباري خود را براي خريد وارد كنيد. تشخيص يك سايت ايمن از غير خرید شارژ همراه اول بانک صادرات ايمن معمولاً بسيار ساده است زيرا يك سرور ايمن با "//https:" در فيلد آدرس ظاهر مي شود و حال آنكه يك سرور غير ايمن با "//http:" شروع مي شود سرورهاي ايمن اطلاعات شما را به رمز در مي آورند.بنابراين هيچكس به غير از شما و كامپيوتري كه در سمت ديگر است نمي تواند اين اطلاعات را در يافت كند. براي آشنايي بيشتر مقاله ssl چيست را بخونيد

چگونگی دریافت “رمز ورود”: در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید. ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز خرید شارژ همراه اول بانک صادرات ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است


:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرداد 1391 لطفن نامحدود مبین نت روبا نامحدود ایرانسل مقایسه کنید بعد نظربدید هرچیزی یک مزیتی دارد ویک عیبی من مبین نت داشتم فروختم وایرانسل گرفتم ازایرانسل خیلی راضی ترمشما چرا ناراضی بودید؟ اگر ممکنه کمی توضیح بدیدمن خودم یه مبین نت 512 bm632w دارم خیلی خیلی ازش راضیم مخصوصا از 2 تا 8 صبح با گوشی کانکت میشم دو تا چیز رو دانلود میزارم هر کدوم 50 کیلو برثانیه یا یه دونه دانلود میکنم 100 کیلو بر ثانیه من قبل اینکه بگیرم خیلی تحقیق کردم و گفتن ایرانسل اصلا در سطح مبین نت هست دوستم ایرانسل داره و میخواد دیگه شارژن نکنه و مثل من مبین نت بگیره مبین نت خیلی بهتره ایرانسل رو تجربه نکردم ولی در بندرعباس از مبین نت استفاده میکنم توی همین سه روز اول هر 5 دقیقه یک بار قطعی دارم نمیدونم مشکل از چیه. سیگنال کامل می افته بعد راه میافته خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دوباره دقیقا 5 دقیقه و همیجور تکرار . آسی شدم بخدا
۱۲۸/۱۲۸ ۷ ۲۲۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
مشاهده شماره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی های "فهرست طلایی" *140*3*4*3#
در ادامه روند خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهایخرید شارژ جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژپس از اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما ارسال خرید شارژ می‌گردد.• پس خرید شارژ از اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب خرید شارژ شما منظور خواهد شد.
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از انجام ثبت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نام نسبت به تنظيمات گوشی اقدام نمائيد.
HTTP Service خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
7- HTC Droid DNAیا J Butterfly، اولین تلفن 5 اینچی مطرح بازار با رزولوشن 1080p است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکتهای تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن 5 اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با یک تلفن 5 اینچی 1080p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازیها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش 5 اینچی این تلفن از نوع LCD IPS 3 میباشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] مراجعه کنید.
من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباسسرعتش فوق العاده مزخرف شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده
3. انتشار فیلتر شكن ها و آموزش روشهای عبور از سامانه های فیلترینگ ( بند ج ماده 25 قانون خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جرایم رایانه ای)
11 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مرداد 1391
1- خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شده است. No Service
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در کنار انواع نبردهای کلاسیک و مدرن و با تسهیل روش‌های ارتباطات و بالا رفتن ارزش اطلاعات نسبت به قبل، دستیابی، حفاظت و حتی تغییر در اطلاعات حریف، سبب تغییراتی در راهبردها و روش‌های جنگی شده است، جنگ اطلاعات بدون نیاز به زمینه‌های قبلی در جنگ کلاسیک همچون زمین، هوا و دریا، تنها به دنبال کسب سه عامل بالاست و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود بهره می‌برد. با توجه به شکل گیری جنگ اطلاعات و از سوی دیگر، ایجاد فضای مجازی یا فضای سایبر، عملا فضای سایبر به عنوان عرصه پنجم نبردها تعیین شده و جنگ اطلاعاتی بیشتر در این فضا در جریان است؛ با توجه به ویژگی‌های فضای سایبری (کم هزینه بودن، تبادل سریع اطلاعات، ناشناس بودن کاربر سایبری و…) عملا فضای سایبری در کنار کمک به عصر ارتباطاتف تهدیدی جدی روبروی امنیت ملی حکومت‌ها تلقی می‌شود و کشوری همچون آمریکا به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دلیل رشد در عرصه فناوری اطلاعات و گره زدن خود با امکانات فضای سایبر، عملا تهدیدات سایبری را جدی گرفته و حمله سایبری را در حکم حمله نظامی دانسته و اعلام می‌کند به صورت جنگ سخت با تهدیدات سایبری برخورد خواهد کرد.
3 15 خرداد 1391 همشون یه کرباسن!!!!!!!!! خرداد 1391 من وایمکس مبین نت با سرعت 1024 دارم سرعت دانلودم هیچ وقت از 128 کمتر نمیشه حتی بعضی اوقات تا 140 ، 150 هم میره .و تو این چند ماهی که وایمکس داشتم حتی یک بار هم نشده که قطعه بشه . مزیت دیگرش زمان مصرف رایگانش هست که تا 8 صبحه . خرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
۲۱ طرح‌های تعرفه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم انتخاب کرده است. این اپراتور خرید شارژ ایرانسل بانک ملی علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می کند.
۱۰۲۴/۲۵۶ ۲,۸۱۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
Windows Phone: سیستم‌عامل ویندوز فون توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود. این سیستم‌عامل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از یک صفحه‌کلید مجازی برای نوشتن متن استفاده می‌کند که امکان ارسال خندانک‌ها را در متن فراهم کرده است. همچنین امکان بررسی املای درست کلمات و حدس زدن کلمات در حین نوشتن در این صفحه‌کلید وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال یک صفحه‌کلید فیزیکی را هم به گوشی می‌دهد.
هر چند این مسیر در میان بسیاری از نخبگان کشوری به انحاء مختلف پی ریزی شده است، اما سرعت فزاینده تحولات ما را بر آن خواهد داشت تا با جدیت و سرعت بیشتری به این امر همت گماریم. بدون تردید در حال حاضر، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی علم و تکنولوژی ای که روز به روز در کشورمان رو به شکوفایی خواهد رفت، قدرت ملی مان را در این عرصه نیز به تثبیت خواهد رساند. چرا که رسیدگی به افزایش سطح کیفی نیازهای کاربران از یک سو و تقویت پدافند غیر عامل در فضای سایبر از سوی دیگر، قدرت بخشی و قدرت افکنی ویژه ای را ترسیم خواهد کرد.
خدا رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
2- شماره 141 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را وارد کنید.

نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.•• به لینک «آهنگ پیشواز» در بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شود.با این روش‌ها ۵% شارژ بیشتر می‌گیرید!


به منظور رفاه حال شما عزیزان و در راستای اثربخشی به ارزش‌های سازمانی این شرکت در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان، از این پس می توانید صورت‌حساب سیم کارت دائمی خود را تنها با یک کلیک دریافت کنید. بدین ترتیب کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را از طریق ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
برای دریافت خدمات و پشتیبانی بهتر، توصیه می‌کنیم ایمیل و شماره موبایلتان را وارد کنید (اختیاری)4در این مرحله بانک خود را انتخاب خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید. پس از کلیک بر روی دکمه‌ی پرداخت، به صفحه اینترنتی بانکی که عملیات پرداخت توسط آن انجام می‌شود، منتقل می‌شوید. بانکی که پرداخت به همکاری آن انجام می‌شود، می‌تواند با بانک کارت شما متفاوت باشد.بانک خود را انتخاب کنید. عملیات پرداخت ممکن است از طریق بانکی دیگر انجام شود.
ضه محص خرید شارژلات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشورعرضه محصول منحصربه فرد سیم‌کارت پیام خرید شارژرسان ویژه خرید شارژکاربران حرفه ای دیتا و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات ایجاد بزرگترین مرکز تماس شبانه ر خرید خرید شارژشارژوزی خاورمیانه و مراکز تماس منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس ه خرید شارژی پیام چند رسانه خرید شارژ ای و اینترنت همراه بعنوان خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتب خرید شارژاری و فراهم سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونی خرید شارژک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی به امکان خرید اعتبار در خارج از کشور از طریق اینتر خرید شارژنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
تعرفه تهیه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حجم ترافیک مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی
موفق باشیدنه عزیز این طوریا نیست .. من 128 شاتل دارم سرعت دانلودم حدوده 250 کیلو بایت هستش .. ولی خدا نیاره اون روزو که بخواد شر کنه واه واه -- دیگه 512 یا 256 یا 128 حالیش نیس . سرعت رو شبا میکنه حدوده 10 __که واسه 128 قانونیه چون 1 به 10 شر میکنه شاتل__ولی میاد 512 روهم میکنه 10 ! کلا چند ماه اخیر سرعت شبانه ی شرکتا یا کم شده یا خفن شر میکنن __کلا اگه اهله دانلود فیلم نیستین شاتل بهترینه چون اگه مواظبه دانلودتون تو شبا باشین اونوقت شباهم میتونین با تقریبا همون سرعت روز دانلود کنید ... میتونین ماهانه حدوده 10 گیگ یا 15 گیگ با سرعته عالی بردارین شبا... پشتیبانی هم عالی ... ولی واسه من که باید فیلم دانلود کنم باید ریسک کنمو برم مبین نت بگیرم تا هر شب 2 گیگ بتونم بردارم اگه خوب کار کنه البته good luckمن مبین نت 1024 گرفتم سرم کلاه گذاشتند 128 بهم دادن تورو خدا گول مبین نت را نخوریدمی شه یکی به من بگه چجوری میشه فهمید چند گیگ واسه مبین نت باقی مونده؟مرسیمن که آخر نفهمیدم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باید چیکار کنم فهمیدم هردوش مضخرفه ولی میخوام بدونم کدوم مضخرفتره که اونو نگیرم.اگه بخوام مبین نت بگیرم از کدوم طرح و سرویس استفاده کنم که بهتر باشه؟
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:اینترنت از آن شماست!
۸ فعال‌سازی پیامگیر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#

200،000 194.175 5.825 24 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
اگه اینترنت ملی باعث بشه به 99 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی درصد سایتها دسترسی نداشته باشیم حتی 10 در صد هم که باشه (99 با 10 فرقی نداره مثل اسکلت ماشین با ماشین بی چرخ می مونه)حتما آنتی اش هم میارند . من که اهل گرفتم چیز از این فروشندگان (سی دی - عر.. - ور ..) نیستم حتما آنتی اینترنت ملی رو می خرم حتی با قیمت 60.000 تومان در ماه ...
ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گویا کد دستوری
۲۵۶/۱۲۸ ۵۶۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بودنحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام نحوه شارژ همراه اولنوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در ادامه چکیده‌ای از مهمترین سوابق شرکت تأمین تله‌کام از زمان تأسیس تاکنون آورده شده‌است:• حضور تأمین تله‌کام در مزایده پروانه اپراتور سوم تلفن همراه ایران به صورت کنسرسیوم مشترک با شرکت اتصالات اماراتاعطای رسمی پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور به شرکت تأمین تله‌کام و آغاز عمليات اجرايي پروژهخدمات ارزش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افزوده نسل سومدر کنار خدماتی اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال ديتا، تلویزیون موبایل، بانكداري موبايل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات می‌باشند كه در ادامه برخي از اين خدمات ارزش‌افزوده معرفي شده‌اند:
• محصولات شنیداری نیز از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طریق این سرویس در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.
اقا این مبین نت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افتضاح
سرویسم 128 نا محدوده ولی هزینش فوق العاده بالاست .. اگر اصلا استفاده نکنید و برای یک دوره کلا مودمتو خاموش باشه فقط 51 هزار تومان هزینه ی نگهداری داره .. اگر هم فقط نیم ساعت کانکت بشید آخر دوره براتون بالای صد هزار تومان قبض تو سایت میذارند و اگر هم ظرف یک هفته پرداخت نکنید ارتباطتون رو قطع میکنند ..من هنوز مبین نت نگرفتم ، نظری هم در موردش ندارم ، ولی تازه همین امروز از تو سایتش سفارش دادم تا برام بیارند . بالاخره هرچی باشه مطمئنم از وایمکس ایرانسل چیز بدتری تو دنیا وجود نداره .. به عنوان یک دوست بهتون پیشنهاد میکنم هرگز ، هرگز ، هرگز و هرگز به سراغ وایمکس ایرانسل نرید ..لااقل تو مشهد که من تجربه کردم.در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ضمن من الان یک مودم WI-FI و یم مودم USB ایرانسل دارم کسی نمیدونه از اینها چه استفاده های دیگه ای میشه بکنم ؟؟
نکته ١ : پس از انجام خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید! نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
من سه روزه که وایمکس مبین نت با سرعت 2048 رو گرفتم و ایرانسل 512 رو گذاشتم کنار ولی بشدت پشیمونم چون احساس میکنم دارن جنایت میکنن دیشب ریت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دانلود رایگان رو 20 بود با اینکه ادعا میکنن اکانت ها یک به چهار تقسیم شد من کارم یه جوریه واسه جاهای مختلف اینترنت پیشنهاد میدم با هر دوشون کار کردم. متاسفانه قطع شدن ایرانسل و پهنای باند نصبتا پایینش به علت شلوغی شبکه خیلی بده ولی از طرفی قیمت مدمش ارزونه و پوشش تو 7 شهری که اسمشو آورده تقریبا کامل. ولی در کل اول مبین تست کنید اگر مجبور شدید ایرانسل بگیرید.
همچنين مكالمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بين‌شهري در صورتي است كه مكالمه ميان دو شهر متفاوت برقرار شود اعم از اين كه مشترك از شهر مبدا‌ با شهرستان ديگري ارتباط برقرار كند يا مشترك در شهر ديگري مستقر باشد يا شهر مبداء يا ساير شهرها ارتباط برقرار كند. همراه اول تعرفه مكالمات خارجي براي كشورهاي مقصد را اعلام كرده است.تعرفه اعتباري‌های همراه اول
۷ منوی خدمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳#
۲۳ انتقال از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اعتباری به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#

برای سهولت دسترسی شما عزیزان، همه‌ی کدهای دستوری ایرانسل و دستور تلفن گویای معادل هر کدام را در جدول زیر جمع‌آوری کرده ایم که می‌توانید با ذخیره‌ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این صفحه، همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.توجه : استفاده از کدهای دستوری و تلفن گویا برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی ایرانسل رایگان استکدهای دستوری برای ایرانسل اعتباری
شكل 2 :تفاوت دو روش CDMA و OFDMA خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
همچنين ارسال پيام تصويري MMS تا سقف 300 كيلوبايت به ساير مشتركين ام‌ تي ان ايرانسل يا به نشاني پست الكترونيكي 320 ريال محاسبه مي‌شود.در طرح پيام رسان ارسال و دريافت ديتا از طريق GPRS ، WAP و مرورگر اينترنت از طريق پورت سريال، كارت ديتا Infra-red .pcmci/usbt سه ريال در ساعات اوج مصرف و يك ريال در ساعات كاهش مصرف تعيين شده است.تعرفه مكالمات اپراتور سومسقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی تلفن همراه با مشترکين سایر شبکه‌های تلفن همراه و ثابت برای سيم کارت دائمی ۶٢۵ ریال تعيين شده است.همچنين سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی مشترکين اپراتورهای تلفن ثابت و مشترکين دارای سيم‌کارت دائمی تلفن همراه سایر اپراتورهای تلفن همراه با مشترکين تلفن همراه این شبکه ۶٢۵ ریال، سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه تصویری تلفن همراه به همراه در داخل شبکه برای سيم‌کارت دائمی ١۵٩٩ ریال، تعرفه دسترسی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به شبکه اینترنت برای سيم‌کارت دائمی به ازای هر کيلو بایت ٠ ریال و برابر مفاد پروانه تعرفه خدمات سيم‌کارت اعتباری تلفن همراه حداکثر می‌تواند ۵٠ درصد بالاتر از تعرفه خدمات سيم کارت دائمی است.
salam man ham mobinnet daram ham irnsel vali hichi mesle mobin net nemishe irancel benazare man خرید شارژ ایرانسل بانک ملی aslan khob nist

بدیهی است سایر طرحهای مشابه جهت ارتقا‌‌ فروش فقط به سایت هایی که در این جشنواره شرکت نمایند تعلق خواهد گرفت.شایان ذکر است بدلیل یکپارچگی عملیات فنی در صورت عدم توافق بیش از 5% سایتهای عضو، اجرای طرح بطور کامل متوقف خواهد شد.مملکت یعنی باید چقدر سیکیم خیار باشه که وایمکسشون تو منطقه دو تهران آنتن نده سرعت 512 بشه 128 سرعت دانلود که باید یک هشتم 512 باشه که میشه 64 بشه 10 لعنت بر پدر و مادر هر حروم خوری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی که داره به مردم کشورش خیانت می کنه راستی وایمکسم مبینه 512 هستش
برای ثبت، حذف و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کردن حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.


:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1391 | نظرات ()